You are currently viewing המדריך השלם לקופונים וכיצד הם משנים את פני השיווק

המדריך השלם לקופונים וכיצד הם משנים את פני השיווק

מבוא: מהו קופון

קופונים הם צורת שיווק שניתן להשתמש בהם כדי למשוך לקוחות שרוצים לקנות מוצרים שכבר במחיר מוזל. ערך הקופון יכול להגיע עד 100% הנחה או יותר.

קופונים צברו פופולריות מכיוון שזו הדרך הקלה ביותר לעורר אנשים לרכוש את המוצר שלך. זוהי גם אחת מאסטרטגיות השיווק החסכוניות ביותר, שכן ההשקעה היחידה שתזדקק לה לטכניקת שיווק זו היא הזמן והיצירתיות שלך.

למה להשתמש בקופונים?

קופונים הם כלי שיווק פופולרי מאוד. הם עוזרים למשווקים בדרכים שונות כמו הגדלת התעבורה ברגל, שיעורי המרות מוגדלים והעלאת ערך לכל החיים.

קופון יכול לשמש לביצוע מכירה על פריט, להציע תמריץ ללקוח לקנות פריט זה או לעודד אותו לנסות את המוצר או השירות שלך. החלק הטוב ביותר הוא שהם מהווים דרך זולה עבור משווקים לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם מבלי לבזבז יותר מדי כסף על מודעות.

כיצד להשתמש בקופונים לשיווק?

קופוני שיווק הם דרך מצוינת לעודד את הלקוחות שלך לרכוש את המוצר שלך. זה מועיל ללקוח כי הוא מקבל הנחה, הוא מועיל עבורך מכיוון שאתה יכול להשיג מכירות נוספות, וזה מועיל עבור הקמעונאי מכיוון שהלקוח ירצה לרכוש מוצרים אחרים לאחר קבלת הקופון שלו.

ישנן שלוש דרכים שבהן משווקי שיווק לקידום מכירות יכולים לשמש את המשווקים: שיווק בחנות, שיווק מקוון או שיווק בדוא"ל. לשלוש הפלטפורמות הללו יתרונות שונים בהתאם למצב.

סוגי קופונים ומתי להשתמש בהם?

ישנם סוגים רבים של קופונים והם משרתים מטרות שונות. סוג הקופון הנפוץ ביותר הוא קוד הפרסום. אתה יכול למסור את זה ללקוחות על מנת לקדם מוצר או שירות בחנות שלך. לדוגמא חברת אייבורי יכולה לפרסם קודי קופון לקנייה באתר. קופונים קופצים וחנויות עוזרים לך ליצור תנועה בחנות ולשמור על קהל הלקוחות הקיים שלך. תוכל גם להשתמש בתוכניות נאמנות לקוחות המתגמלות את הצרכנים הרוכשים ממך לעתים קרובות עם הנחות והצעות שיגרמו להם לחזור יותר.

קופון יכול להיחשב כצורת פרסום המניעה לקוחות לרכוש את המוצרים או השירותים המפורסמים על ידי הצעת תמריץ (כלומר הנחה).

טיפים כיצד לקדם את החנות או העסק שלך באמצעות קופונים

קופון הוא קוד המספק תמריץ לרכישת מוצר או שירות. זה בדרך כלל בצורה של הצעה מוגבלת בזמן, עם שימוש אחד לאדם. קופונים מופצים לרוב באמצעות שוברי נייר, דואר אלקטרוני, פוסטים ברשתות חברתיות ואתרים. במקרים רבים קופונים נוצרים על ידי מותגים עצמם כחלק ממסע שיווק לפיו הם מספקים הנחות על המוצרים או השירותים שלהם על מנת לרכוש לקוחות חדשים. לחלופין, קופונים יכולים להיות מופצים על ידי החנויות עצמן כחלק מתוכנית תמריץ לשימור לקוחות ולעידודם לקנות יותר בחנות שלהם.