למד כיצד לבצע התאמות קופונים

למד כיצד לבצע התאמות קופונים

ישנן דרכים רבות לחסוך בפריטים של מכולת ובתי מרקחת, כולל תכנון תפריטים, מציאת וארגון קופונים ושימוש בספרי מחירים. השלב הבא הוא לבצע התאמות קופונים. זהו תהליך ההתאמה של הקופונים שלך לפריטים שנמצאים במבצע על מנת למקסם את החיסכון שלך. השלבים הבאים יתחילו להתאים את מכירות החנות המקומית לקופונים שלך.

 

  1. הצעד הראשון הוא לדעת מה יש למכירה בחנות בה תערוך קניות. דאג להירשם לקבלת המודעות בדואר – או אם לחנות יש אתר אתה יכול לעתים קרובות להדפיס את המודעה השבועית מהאינטרנט. ברגע שיש לך את המודעה, קרא את כל הפריטים שנמצאים במבצע וסביב או "X" סמן את כל הפריטים שהוזלו במיוחד. לאחר מכן, בדוק אם קיימים פריטים שנמצאים במכירות של Buy One Get One או שיש להם הנחות קבוצתיות, כגון קנה שווי של 25 $ – קבל הנחה של 5 $. ולבסוף, סמן פריטים שאתה רוצה לקנות שנמכרים.

 

  1. השלב השני הוא למצוא קופונים לפריטים שהקפתם. ישנם מאגרי קופונים רבים בחינם ברשת. לחץ על מסד הנתונים והקלד את שם המוצר שהקפת במודעה. פעמים רבות, ככל שתשתמש בפחות אותיות עבור המוצר שאתה מחפש, כך תקבל תוצאות טובות יותר. לדוגמה, הפריט במודעה עשוי להיות למכירה בחומר ניקוי אבקת אולטרה טייד. כאשר אתה מקליד את מסד הנתונים, פשוט הקלד Tide ותראה את כל התוצאות עבור Tide, כולל כל הקופונים הזמינים לניקוי אבקת Ultra Tide.

 

  1. המאגר יציג גם קופונים להדפסה מקוונים וגם קופונים לנייר. בתלושים להדפסה יהיה קישור ללחיצה עליו ולהדפיס את הקופונים הרצויים לך. קופוני הנייר מספקים את המקור בו תוכלו למצוא את הקופון, את התאריך בו היה זמין ומתי תוקפו. לדוגמא, קופון של Tide יכול היה להופיע בעיתון SmartSource במהלך השבוע השלישי במרץ. לאחר מכן תוכל ללכת לקופונים שלך ולמצוא אותם, תלוי כיצד אתה שומר עליהם.

 

  1. עדיף לחפש כל פריט לפי שם, להדפיס את הזמינים ולפרט את קופוני הנייר עם המקור והתאריך. לאחר מכן, לאחר שתסיים את החיפוש שלך, תוכל למצוא את הקופון המודפס שאתה זקוק לו ממחסן הקופונים שלך.

 

  1. לאחר מכן תוכלו להכין רשימה של המבצעים הטובים ביותר שאתם מתכננים לרכוש, לקבץ את הקופונים התואמים לרשימה שלכם ואז ללכת לחנות.

 

  1. אם יש משהו במבצע שאתה באמת רוצה ולא תוכל למצוא לו קופון דרך מסד הנתונים, אתה תמיד יכול לחפש באינטרנט משאבים אחרים שעשויים להציע קופון. אני בדרך כלל מתחיל באתר החברה של המוצר שאני רוצה. לדוגמא, אם לא היה קופון KSP שמופיע במאגר המידע עבור KSP, הייתי מבקר ב- KSP.com כדי לראות אם באתר ישנו זמין, או בדף הפייסבוק של KSP. אם אני עדיין לא מוצא קופון, אני עשוי להחליט לדלג על רכישת המוצר עד שאוכל לקבל מחיר טוב יותר.

 

  1. לפעמים ייתכן שתראה קופון להדפסה, אך כאשר תלחץ כדי לקבל את הקופון אתה לא יכול למצוא אותו או שהוא כבר לא זמין. הסיבה לכך היא שפעמים רבות קופוני אינטרנט הניתנים להדפסה קבעו גבולות לגבי מספר הניתן להדפסה וייתכן שהמגבלה התקיימה. אין שום דרך לדעת מתי זה עלול לקרות ואין שם מסד נתונים שיכול לדעת מיד מתי להסיר קופון להדפסה. זה יכול להיות מייאש, אבל לעתים קרובות קופוני האינטרנט להדפסה מסתובבים וזה יכול להיות זמין שוב בעוד 60 או 90 יום.

 

  1. הבנת לשון הקופונים בבסיס הנתונים ובפורומי הקופונים תעזור לכם גם בתהליך ההתאמה. הקיצורים שתראה לרוב במסד הנתונים הם המקור למציאת הקופון והם כדלקמן:

 

RP = הוסף עיתון שבועי RedPlum.

SS = הוספה של עיתון שבועי SmartSource.

P&G או PG = הכנס פרוקטור והימור.

* לרשימה מלאה של קיצורי קופונים פופולריים בקרו בעמוד הבנת השבת לינגו.

 

ברגע שתעבור את התהליך כמה פעמים ותתאים אותו להתאמה להעדפותיך, תראה כמה קל להתאים קופונים. זה יעזור לך לתכנן איפה אתה רוצה לקנות ויאפשר לך לחסוך הרבה כסף.

למידע נוסף תוכלו להיכנס לאתר https://jemix.co.il/

סגירת תפריט